Contact|

Kindcentrum Congres


12 mei 2020 | Utrecht

Inschrijfformulier Informatiemarkt

Op het Kindcentrumcongres wordt een informatiemarkt ingericht. Tijdens de ontvangst, pauzes, netwerkborrel en één deelsessieronde (eventueel, obv deelsessiekeuze) hebben deelnemers de mogelijkheid om kennis op te doen van producten en diensten die voor hen interessant zijn. Bent u geïnteresseerd om als exposant op deze informatiemarkt aanwezig te zijn? Dat kan! Mogelijkheden en kosten zijn samengevat in onderstaand online inschrijfformulier. Met het invullen van dit formulier kunt u de organisatie direct inschrijven, u ontvangt daarvan per mail bevesiging. Voorwaarden en praktische infromatie ter voorbereiding op deelname zijn opgenomen in separaat document: voorwaarden_infomarkt_jaarbeurs_kcc20.pdf.

Let op! Er is voor dit congres met ontvangst in de Mies Bouman Foyer (tot 500 congresdeelnemers) een beperkt aantal standplaatsen beschikbaar. Wilt u zeker zijn van een stand op de informatiemarkt? Wacht dan niet te lang en schrijf u vandaag nog in! 

Heeft u vragen of wilt u meer mogelijkheden overleggen? Dat kan! Neem hiervoor contact met Philippine Herkes via philippine@mailswp.com of bel naar 020-3697237.

Exposant naam
Adres
Postcode
Plaats
Website
Contactpersoon
Gender
Telefoon
E-mailadres
Toelichting (max 50 woorden) op exposant.
De exposant als organisatie en/of het product dat exposant op de infomarkt wil presenteren. Deze tekst wordt met weblink gepubliceerd op de pagina infomarkt van de congreswebsite.
Reservering standruimte
Prijs per stand is inclusief vermelding met weblink op de congreswebsite, in het online programmaboekje en één persoon bemanning (exclusief congresdeelname).
Kleine standruimte van 4 m2 à € 445,- excl. btw.
(2 meter breed, 2 meter diep)
GEEN stand, alleen een bijsluiter (additionele optie)
Additionele optie: stroom.
Een stroomaansluiting (incl verbruik) à €95,- excl. btw
NEE
JA
Additionele optie: bijsluiter congrestas.
Het tarief voor een bijsluiter bedraagt €575,- per bijlage (folder/brochure van max 100 gram, A4 formaat).
Let op! De bijsluiters moeten uiterlijk 7 dagen voor de congresdag afgeleverd worden bij Logacom in Amsterdam (Spaklerweg 79, 1114 AE Amsterdam-Zuidoost)
NEE, geen bijsluiter
JA, 1x bijsluiter
Additionele optie: extra standbemanning.
Voor extra personeel op de stand geldt een tarief van €70,- excl. btw per persoon, dit is exclusief congresdeelname.
Nee, geen extra bemanning
Ja, 1 persoon extra
Ja, 2 personen extra
Ja, 3 personen extra
Standbemanning, naam 1e persoon
Standbemanning, naam 2e persoon
Standbemanning, naam 3e persoon
Standbemanning, naam 4e persoon
Additionele optie: congresdeelname.
Deelname aan het congres bedraagt voor standbemanning €100,- excl. btw per persoon.
Voor congresdeelname moet bemanning apart worden aangemeld, zodat zij ook keuzes voor deelsessies kunnen opgeven. U ontvangt een kortingscode om aanmelding tegen aangepast tarief te verwerken.
NEE, geen congresdeelname
JA, voor 1 persoon
JA, voor 2 personen
JA, voor 3 personen
JA, voor 4 personen
Bestelling meubilair: tafels
Standaard tafel exclusief afrok is gratis. Afmeting tafel: 70(b) x 80(d) x 70(h) cm
NEE, geen tafel
JA, 1 tafel
JA, 2 tafels
JA, 3 tafels
Bestelling meubilair: afrok
Afrok tbv tafel à €7,50 excl btw per tafel
NEE
JA
Bestelling meubilair: stoelen
Standaard stoel is gratis
NEE, geen stoel
JA, 1 stoel
JA, 2 stoelen
JA, 3 stoelen
JA, 4 stoelen